A DJI Care Refresh egy extra szerviz szolgáltatás, amelyet a megvásárlást követően, a drón regisztrációjától számított 48 órán belül aktiválni kell a DJI oldalán. A 48 óra letelte után, még szintén van lehetőség 1 éven belül Care-t regisztrálni a termékre, ez esetben fel kell venni a kapcsolatot a DJI supporttal, aki egy elküldött videó alapján engedélyezik a Care aktiválását.
A DJI Care Refresh 12 hónapig érvényes, és 2 alkalommal - gépenként és alkalmanként eltérő összegben - a folyamat végén csereterméket biztosít. A szolgáltatás igénybe vételének minden egyes alkalmával a javítás után egy új vagy újszerű eszköz kerül vissza a felhasználóhoz.
A DJI Care Refresh aktiválását a következő linken lehet elindítani:
support.dji.com/care/active
Minden, a Care Refresh kereteiben elvégzendő javítást először a DJI Support oldalon kell bejelenteni, telefonon, e-mailben, vagy live chaten. Amennyiben a felhasználó magyarul intézné a javítást, a DJI magyarországi szervizpartnerét kell felkeresni.
FONTOS: Csak a gép régiójával megegyező Care Refresh kód aktiválható, és a cserét az adott régió szervizközpontjában lehet végrehajtatni. Például egy kínai régiókóddal ellátott DJI termékhez NEM lehet EU régiós Care Refresh-t aktiválni!